måndag 3 januari 2011

30 relativt meningslösa frågor (om 2010) som kan besvaras någon kväll då man egentligen borde sova

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jodå, en hel del skulle jag nog säga.
2. Höll du några av dina nyårslöften? I tre månader gjorde jag 100- 200 situps varje dag sen gav jag upp.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope!
4. Dog någon som stod dig nära? Jo, tyvärr.
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike, Italien, Monaco, Schweiz och Österrike.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Lite mer ryggrad sku sitta fint.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? det enda jag kan komma på nu är 13 februari men annars så är jag inte så bra på att komma ihåg datum och sånt.
8. Vad var din största framgång 2010? Ehm... vokalist? Kan det verkligen räknas som en framgång? Whatever.
9. Största misstaget? Gjorde ganska många faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har haft en sån där knäckande nacke.
11. Bästa köpet? Skor... typisch.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Skor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag skrattade nog en hel del jo.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Massor med Paramore, The scientist, lite Shakira och sånt...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. Fast jag vet inte. Allt som allt... nå jo, nog var jag rätt så ledsen rätt så ofta.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat tid.

18. Hur tillbringarde du julen? Med familjen.
19. Blev du kär i år? Jag tror faktiskt det jo.
20. Favoritprogram på TV? Såg på massor med serier. Allt funkar.

21. Bästa boken du läste i år? oj, vet faktiskt inte.
22. Största musikaliska upptäckten? Helt vanliga människor, som du och jag. Och ja, såklart - Justin Bieber också!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny iPod
25. Något du önskade dig men inte fick? jooo
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Vaknade upp på ett "skithotell" någonstans i Frankrike sen så firade jag på kvällen i Paris med att äta fondue. Det var nog den bästa födelsedagen hittills måste jag säga!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Har inte typ den här frågan redan kommit?
28. Vad fick dig att må bra? Musiken (till viss del då).
29. Vem saknade du? Nå, det blev ju lite tomt på hösten.
30. De bästa nya människorna du träffade? Haha, jag har nog träffat folk jag. Men om säger såhär: Ingen nämnd - Ingen glömd!

Edit: Glömde några länder... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar