lördag 3 september 2011

beställda

Mika Shoe SEK 699, Rebecca Stella For Nelly - NELLY.COM
Dessa godingar har jag beställt nu. De är från Rebecca Stella for Nelly, vilket är den svenska bloggerskan Rebecca Simonsson gästkollektion för Nelly.com. Överlag så tycker jag att kollektionen är väldigt nice. Det finns några riktigt fina plagg och sen några som inte är lika intressanta.
Jag föll dock helt för dessa pumps! De är perfekta. Perfekt höjd, perfekt platå och i mocka! Jag beställde de beiga men om de sitter bra på mina fötter tror jag nog att jag beställer de svarta också! För om de passar så är de mer än värda pengarna.


Jag hade tänkt kommentera resten av kollektionen i ett annat inlägg och när jag får mina skor ska jag ju såklart ge er min utvärdering av dem också.


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar