måndag 26 september 2011

day two: nine things about yourself

1. Jag pratar helt sjukt mycket. 
2. Jag älskar glasstrutar. Alltså utan glass!
3. Förutom att gå i skolan så sjunger jag väldigt mycket och det är så jag har pengar i fickan. Bästa jobbet man kan ha helt enkelt!
4. Jag är rätt så kort. 154 cm över havsnivå mäter jag, för att vara exakt.
5. Jag älskar ärtsoppa! Kall eller varm - ingen skillnad, bäst hursom!
6. Jag ogillar verkligen kakor (förutom mariekex).
7. Mjölk är typ den bästa drycken som finns enligt mig.
8. Jag pratar väldigt mycket om mat.
9. För att motstå frestelsen att skriva om ännu en maträtt jag avgudar så kan jag berätta att jag har varit till över 20 olika länder men har aldrig varit utanför Europa.

1 kommentar:

  1. Så din längd beror på vart du befinner dej i förhållande till havet?

    SvaraRadera