tisdag 13 september 2011

Mornin'

Tjollahopp!
Nu sitter jag i skolan och funderar på vad jag ska hitta på. Började halv 10 idag och har just haft en lektion och har nu håltimme (timmar) till 14.40. Mysigt. Funderar på att renskriva de biologiuppgifter jag gjort klart så att jag känner att jag gjort något värdefullt idag också.
Förövrigt så var jag och hämtade upp mina två tyskar igår kväll - Kira och Maike. De är verkligen jättetrevliga och jag tror nog att det kommer bli en trevlig vecka.
Något som kanske inte är lika trevligt är att jag och Tony har bestämt oss för att gå skilda vägar och har avslutat vårat föhållande.
Nu lät det där väldigt dramatiskt, vilket det egentligen inte alls är. Vi är båda väldigt bra vänner och det är det viktigaste för mig just nu eftersom han är en av det finaste människorna jag någonsin mött och han har och kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta!

Men ja, som min kära föredetta "svärmor" sa så fint igår: "Allt har sin tid". Jag är beredd att hålla med till fullo. Allt har sin tid och just nu tar jag MIN tid. Vi hörs kanske ikväll igen, men peace out for now!

1 kommentar:

  1. Sant, Tony är en underbart fin människa och det viktigaste är definitivt att ni är bra vänner ändå! Sköt om dig vännen!

    SvaraRadera