måndag 5 september 2011

veckans plagg

Jag hade tänkt att köra typ nått sånt här "veckans plagg" så att ni är garanterade åtminstone ETT inlägg varje vecka, hehe...
Nå i varje fall. Veckans plagg är en kategori där jag visar upp ett klädesplagg ur min garderob som jag antingen gillar, ogillar (men inte kan slänga) eller har nån fin historia m.m. Ja, ni förstår säkert. Här kommer första:
























Detta är en klänning från Cover som jag verkligen gillar. Köpte den i somras men har tyvärr inte hunnit använda den ännu. Den är lite oversize och på framsidan löper en transperent parti. Ryggen är också jäkla cool - djup urringning och en "knut" som gör att den faller väldigt fint. Den kostade 18 € på rea men orginalpris var 60 €. Bästa fyndet på länge, hoppas jag får användning av den snart!

1 kommentar:

  1. den där klänningen är verkligen apcool! Ser fram emot att se dig bära den också! :) Puss och krya på dig!

    SvaraRadera