söndag 4 september 2011

sjuk

Det vart väldigt många uppdateringar igår, lite FÖR många kanske. Men så går det om man ligger hemma sjuk och inte har något annat att göra än att se på dåliga tv-program. 
Kan inte säga att läget är mycket bättre idag. Kunde inte sova igår pga. feber och ont i halsen. Sen lyckades jag mirakulöst somna nån gång in på småtimmarna men när man är sjuk finns det inget värre än att vakna upp. Min hals var inte lika torr och jobbig men träningsvärken i benen var värre och jag har stegring. Får nog se lite hur det blir med skolan imorgon.
Jobbigt ifall jag måste stanna hemma, jag hade liksom planerat att gå och se Smurfarna 3D på bio med Netti men ja, som det ser ut nu så får vi nog skjuta upp det...




















Neil Patrick Harris är med också. Jag dör. Såååå synd att han är gay.

2 kommentarer:

  1. Att du uppdaterade mycket var bara kul att läsa! :) Däremot är det mindre kul att du är sjuk. Vill ju gå och se smurfarna och dreggla över Neil Patrick Harris!

    Krya på dig nu!

    SvaraRadera
  2. Joooo! ska försöka! :) Tack!!

    SvaraRadera