lördag 3 september 2011

hejhopp

Hej allesammans!


En gång för alla tänkte jag ta tag i detta bloggande. Det som gjorde det svårt för mig att hålla igång förra gången var att jag hade en för komplicerad design. Jag gillade den och så men det var för jobbigt att ladda upp bilder för det var så mycket jobb med att få det att se "perfekt" ut. Så nu har jag gjort om designen så att det ska bli lätt för mig att ladda upp bilder.
Sen kommer jag också blanda lite i mitt skrivande. Skriva om både vad jag gör på dagarna samt mode och andra intressen. Jag hoppas det är ok för er!
Jag uppskattar såklart kommentarer men för er lite latare har jag satt 4 reaktionsrutor under inlägget som det bara är att kryssa i. Det är jättenice om ni gör det så vet jag ungefär vad ni tycker om och vad jag ska fortsätta skriva om och vad ni hatar att läsa!


Vi hörs snart igen med nått inlägg om... ja, skor eller så!
Puss & Kram

1 kommentar: