lördag 10 september 2011

lite LITA

Jag älskar dessa skor! Jeffrey Campbells Lita-skor är helt underbara. Jag har ju mina glittriga som jag älskar men som jag tyvärr inte hunnit använda ännu. Men dom sitter som smäck och är superduperbekväma verkligen och om jag hade pengar skulle jag köpa alla Lita-skor i världen! Här är några som skulle införskaffas direkt the moment I won the lottery:




















Det tråkiga är ju då förståss att de kostar ca 170€. Men ett par till ska jag nog köpa så fort jag få lite pengar. Jag funderade på antingen de kornblå eller de mintfärgade. Mina favoriter är dock de med rymden på. Tyvärr tror jag nog inte de skulle bli använda så mycket. Eller ja, vette fasen! Jag kom just på hur jag sku kunna matcha de snyggt... Får se vad framtiden utvisar.

1 kommentar:

  1. De är verkligen riktigt snygga! Lite tuffa, annorlunda. :))

    SvaraRadera