torsdag 29 september 2011

day five: six men you think are really handsome

1. Rupert Grint.

























Detta är nog den snyggaste killen jag vet. Mest för att han inte är helt perfekt utan för att han har sitt unika utseende. Helt sjukt het är han, Rupert! 


2. Neil Patrick Harris
























Det är så jäkla synd att han är gay. Slöseri med hotness!

3. Alex Pettyfer




































I die. That's all I can say. I die.

4. Hugh Grant




































50 år och så sjukt het så man dör!

5. Joseph Gordon-Levitt




































Har varit förälskad i denna kille sen jag såg honom för första gången i "Tredje klotet från solen" och sen dess har min förälskelse bara vuxit. 500 days of Summer gjorde mig salig!


6. Ed Westwick





































Allas vår Chuck Bass har även fått mig på fall. Och jag måste säga att han inte behöva yttra speciellt många ord för att jag ska vara såld!


Jag tog lite mer kända personligheter för att det inte skulle bli konstigt... Jag har massor med bekanta och vänner som lätt sku kunna dela plats med dessa herrar, jo... snygga kompisar har jag nog verkligen (både killar och tjejer då förståss)!

1 kommentar:

  1. Alltså de där människorna är så sjukt heta så man typ dör. Men jag är lite besviken att du inte lade upp en bild på mig :( För alla vet att jag är man innerst inne och att jag är döläcker!

    SvaraRadera