torsdag 8 september 2011

intresseanmäld

Jag får börja med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår men jag tog en lugn kväll och kollade på bonde söker fru istället. 
Idag har jag haft två lektioner. Började kl 8 med biologi. Det var faktiskt en riktigt intressant lektion för vi labbade och tog fram DNA som va sååååå fint. Jag är helt förälskad i kiwi-DNA. Sen jobbade jag lite på min engelskapresentation under håltimmen, sen teater och sen for jag hem. Skönt att komma hem vid tre-tiden.
Igår däremot så anmälde jag mitt intresse för att medverka i nästa upplaga av MUNOL vilket är en sort simulation av FN för ungdomar som går av stapeln i Lübeck i slutet på April 2012. Hoppas jag får åka med, det sku vara så himla roligt! 
Om jag minns rätt så finns det en ganska strikt klädkod som säger att t.ex. kjolen måste gå till knäna, inte för stor urringning, m.m. så ja, jag älskar verkligen riktigt klassisk "kontorsstil", så jäkla stilrent med en pennkjol/klänning, kavaj och pumps.






















Ska införskaffa ÅTMINSTONE en pennkjol till, en klänning och en kostym. Och ja, de svarta pumpsen från Rebecca Stella för Nelly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar