torsdag 15 september 2011

makeover

Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterade när jag sa att jag skulle men annat kom i vägen. Som 30 pers i mitt kök och vardagsrum. Men ja, vi hade trevligt och det tog ju bara lite över en timme att städa upp köket sen efteråt så det är ju lugnt. Nejmen det var nog helt klart värt det!
Annars slutade jag klockan ett idag så jag kom hem vid tre-tiden och sen dess har jag ätit lite och sett på tv OCH gjort en massa virtuella makeovers på Taaz som jag tänkte att ni skulle få ta del av. Eller ja, i alla fall tre stycken.



























Om ni ser så är "före"-bilden till vänster och "efter"-bilden till höger. Min favorit är nog den sista och jag får säga det själv!
Nå i alla fall, nu ska jag sticka och reda upp i köket och nått annat vettigt innan mina tyskar kommer tillbaka från kökar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar