onsdag 28 september 2011

new in



Från Nelly.com (ber om ursäkt för bildkvaliteten)

Nej nu måste jag börja plugga. Har biologiprov imorgon om cellen och ärftligheten. Jag ska alltså lära mig allt om cellen nu på några timmar (kan genetiken som tur är). Jag kommer att avlida långsamt. 
På tal om I-landsproblem: Skor! Jag börjar faktiskt få logistikproblem när det kommer till var jag ska sätta mina skor. Jag har en hylla i mitt rum som rymmer 12 par. Problemet är då att jag just nu har 20 par högklackade skor (ett par till på kommande) och ingenstans att sätta dem! Det är inte så snyggt att ha skorna att ligga och skräpa... Det är dagens I-landsproblem. Tillsammans med biologin. USCH!

2 kommentarer:

  1. Åh skulle inte du kunna börja ta en bild då du har skorna på dig också? Vissa skor ser så tråkiga ut när de bara står och sen när man har de på sig ser de verkligen läckra ut :)

    SvaraRadera
  2. Det är nog tänkt att bli ett kommande projekt jo, om jag inte vore så förbenat lat bara! Men jag ska försöka fixa det! :)

    SvaraRadera