måndag 5 september 2011

Oprah

För övrigt så ligger jag hemma sjuk idag. Hade feber igår så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan en dag och försöka bli frisk. Fick ett sms av min vän Netti som väldigt vänligt berättade att jag är körd i biologin pga. min sjukfrånvaro så just nu är det enda som kan göra mig på bättre humör att Oprah har bjudit in typ några av världens bästa kvinnliga artister att uppträda i hennes show. Riktigt riktigt coolt!



































Joan Jett, Stevie Nicks, Salt-n-Pepa, Pat Benatar, Miley Cirus, Avril Lavigne, Sheryl Crow och Sister Sledge! Kan nog inte bli mycket bättre där! Eller ja... Sku varit om Dolly Parton dykt upp i så fall!
Fast ja, detta var ju mer Rock. Jäkligt bra i alla fall!!

2 kommentarer:

  1. Oprah har väl pensionerat sej?

    SvaraRadera
  2. Jodå, men tv3 visar fortfarande avsnitt ur sista säsongen! :)

    SvaraRadera