tisdag 6 september 2011

lite elektropop

Istället för att sitta sjuk hemma så prövar jag idag att sitta sjuk i skolan. För att vara ärlig så gillade jag hemmaversionen bättre. Har snart knaprat mig igenom ännu en ask halstabletter också.
Annars så sitter jag och försöker få klar en engelskapresentation som jag ska hålla imorgon. Det känns ju också stabilt - att stå och prata i 15-20 minuter när man inte har så mycket till röst. Eller jo, kanske väldigt mycket till röst eftersom jag tydligen låter som en man. Men det är fint!
Det som livar upp mitt humör lite när jag sitter här i min ensamhet är nog denna kille! Helt sjukt skön!!

Oleg%20g%C3%B6r%20succ%C3%A9%20med%20Electropop

Hoppas han vinner hela skiten!

Peace out.

Edit: Fick just min presentation uppskjuten tills på fredag, Skööönt.
Så nu gäller det bara att hitta en fin monolog och sen börja jobba på min biologi-inlämningsuppgift så har jag gjort någon nytta idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar